Jobbintervjuer

Skrivet den 2010-03-26 @ 17:28:09


Har sökt 20+ Jobb senaste 2 veckorna och ingen har direkt hört av sig...men nu helt plötsligt har jag massa jobb intervjuer inbokade samma dag! vet inte ens vilka jobb som ringde jag hets sökte på google när jag var i telefon för att låta som att ja visste vilka dem va som ringde.

Men nada, hade inte en jävla aning om vilka dem... återstår väl att se på måndag.. Ikväll blir det 3D bio! filmen e nog ingen höjdare men 3D e nog rätt coolt...Återstår väl att se.


Och vad är det med klädsaffärer och deras förmåga att suga ut livsglädjen och alla energi?? man kliver in i en klädaffär och inom 20 sekunder så börjar man gäspa... Antar att det är min.. vi kan säga "manliga Intuition" som säger åt mig att gå ut!!



Didrik


Kommentarer

Postat av: Daisy

Lycka till hjärtat<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback