Körkort för permobiler?

Skrivet den 2010-05-19 @ 19:58:50


Känns som att ja blir förföljd av någon sadist gubbe i en permobil som försöker köra över mig varje gång jag ser honom!
Första gången va när ja va påväg till ultraljudet så backa han in i mig men ja hann precis o flytta mig så det blev inte så farligt.. en olycka sånt händer tänkte jag men så gick ja in på ica så kommer samma gubbe runt hörnet snabbt som fan och åker nästan över foten på mig!
Borde nästan skaffa något slagskörtkort för såna där, vet dum idé och kommer aldrig funka men dem är en livsfara!
Annars är det väl bara välta den så är problemet löst..


jaja ikväll blir det lugnt och imorgon jobb!


Didrik
                                                                               


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback