Arbetsförmedlingen

Skrivet den 2010-03-17 @ 17:22:41



Hur kommer det sig att alla tjej/kvinnor är likadana oavsett ålder när det handlar om flörtande..? Fnittrar och leker med håret.....
Hade ett möte på arbetsförmedlingen idag och fick en medelålders kvinna som jag skulle prata med, Jag brukar smöra mig in när det gäller sånt så man får den bästa hjälpen man kan få.

Räckte med en komplimang för hur duktig hon va me siffror så börja hon fnittra och leka med håret.. hade ja ofokuserat ögonen så hade ja trott att jag pratade med en 14-åring.


Ikväll kommer Daisy över så ska vi ha en film kväll känns som det va längesen vi gjorde nånting ihop, man får passa på innan magen kommer och gravidtempramentet kommer.



Didrik


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback