Glad påsk

Skrivet den 2010-04-04 @ 13:05:44



Igår firade jag påsk med familjen och min gamla granne samt tjejen. Börjar kännas lite enformigt med julen och påskafton med tanke på att svenskar har noll fantasi.. Precis samma mat på julen som man har på påskafton förutom julskinkan förståss, Får börja med att lägga till lite nya saker på jul/påskbordet till nästa år med tjeckiska inslag.

litet argument kom upp om det va skillnad på julmust och påskmust också, Det är för långt ifrån varandra för att jag ska kunna jämföra men tjejen hade rätt många tankar omkring det hon tyckte att det va rätt stor skillnad och eftersom man blir så intelligent med google så såg jag att hon hade rätt, Anade nästan att hon hade rätt.

Sen blev det att man jobbade natt på buddy holly (riktig gubb/tant krog) hoppas du inte tar illa upp morsan.. lite förvånad på åldersgruppen där, Visst jag visste att det va hög åldergräns där men... sitta och snacka med 40+ en hel kväll har väl sin lilla charm med antar jag, Förutom ensaka klimateriekärring som försökte få med mig hem.

Aja, Glad påsk!


Didrik


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback